3DS MAX
- Programın Çalıştırılması
- Command Panel
- Standart Primitives
- Nesne Renklerini Değiştirme
- Modify
- Unit Setup
- Colors
- Transform
- Move
- Gizmos
- Snap Toolbar
- Standart 2.8 Group/Ungroup
- UYGULAMA – 1 (MASA MODELLEME)
- Viewport Layout
- Viewcube
- Extended Primitives
- Compound Objects
- Scatter
- UYGULAMA – 2 (TOPUZ MODELLEME)
- Conform
- Connect
- Blob Mesh
- Shape Merge
- Boolean
- Terrain
- Loft
- UYGULAMA – 3 (OTOYOL MODELLEMEİ)
- Mesher
- Proboolean
- Procut
- UYGULAMA – 4 (KOLTUK MODELLEME)
- Doors
- UYGULAMA – 5 (KAPI MODELLEME)
- Windows
- AEC Extended Objects
- Foliage
- Railing
- Wall
- Splines
- Text
- Helix
- Align
- Yazının Ekrana paralel Hizalanması
- Damper
- Spring
- Array
- Stairs
- Parametric Deformers
- Affect Region
- Bend
- Displace
- Lattice
- Mirror
- Zincir Modelleme
- Push
- Ripple
- Shell
- Lathe
- Preserve
- Stretch
- Spherify
- Skew
- Squeeze
- Taper
- Twist
- Slice
- Wave Space Warp
- UYGULAMA – 6 (VAZO MODELLEME)
- Editable Poly
- Edit Polygons
- UYGULAMA – 7 (VAZO – MASA MODELLEME)
- UYGULAMA – 8 (KAPI MODELLEME)
- UYGULAMA – 9 (ÇATI MASA MODELLEME)
- UYGULAMA – 10 (GÖLGE MODELLEME)
- UYGULAMA – 11 (SATRANÇ TAŞLARI MODELLEME)
- UYGULAMA – 12 (SATRANÇ TAHTASI MODELLEME)